Ο Μάικ κι ο Έλβις θέλουν να τιμήσουν τον εμβληματικό οχτακύλινδρο κινητήρα, ο οποίος πεθαίνει. Παίρνουν ένα κλασικό σπορ αμάξι, το Mercedes SL55.