Το Σούπερ Αρχηγείο της Φύσης
Η ομάδα κατασκευάζει ένα δεντρόσπιτο "αρχηγείο της φύσης" για τον προστατευόμενο βιότοπο For-Mar, στο Φλιντ του Μίσιγκαν.