Δεντρόσπιτο Κουκουβάγια
Ο Πιτ πάει στο Σάρλοτ, στη Β. Καρολίνα, για να δημιουργήσει ένα δεντρόσπιτο βιβλιοθήκη, εμπνευσμένο από τις κουκουβάγιες.