Το Θεωρείο του Αντόνιο Μπράουν
Ο Πιτ κατασκευάζει ένα πολυτελές δεντρόσπιτο θεωρείο για τον σούπερσταρ των Pittsburgh Steelers, Αντόνιο Μπράουν.