Δεντρόσπιτο Ξενώνας
Ο Πιτ κατασκευάζει έναν ξενώνα σε στιλ εθνικού πάρκου σε μια φάρμα με αλπάκα, με κρεμαστή γέφυρα 15 μέτρων.