Ένα μέντιουμ βοηθά τα αδέρφια να βρουν το φάντασμα που στοίχειωνε το πατρικό τους. Ξεκινώντας να το εξορκίσουν, αιφνιδιάζονται από ένα άλλο πνεύμα.