Devil's Trap
Τα αδέρφια αναζητούν βοήθεια για να σώσουν τον πατέρα τους. Ξεσπά μεγάλη μάχη μεταξύ των Γουίντσεστερ και του δαίμονα που κυνηγούν όλη τους τη ζωή.