Wendigo
Τα αδέρφια ερευνούν τις εξαφανίσεις κατασκηνωτών στο Κολοράντο. Συναντούν ένα Γουέντιγκο, ένα θρυλικό πλάσμα των Αυτόχθονων Αμερικανών.