Bugs
Ένας οικοδόμος σκοτώνεται από έντομα που μπήκαν στον εγκέφαλό του και τα αδέρφια μαθαίνουν ότι η κατασκευή γίνεται σε ιερό ινδιάνικο έδαφος.