Hook Man
Οι Σαμ και Ντιν αντιμετωπίζουν ένα εκδικητικό πνεύμα που σκοτώνει με έναν γυαλιστερό γάντζο και μαθαίνουν ότι τα θύματα συνδέονται μεταξύ τους.