This Is Not for Tears
Στο μεγάλο γιοτ των Ρόις, ο Λόγκαν σκέφτεται εάν ένα μέλος της οικογένειας ή ένας κορυφαίος υπολοχαγός πρέπει να θυσιαστεί για να σωθεί η φήμη της εταιρείας.