Vaulter
Ο Ρόμαν και ο Κένταλ ανταγωνίζονται για να φτιάξουν τον Βόλτερ με τους δικούς τους μοναδικούς τρόπους. Η Σιβ ενημερώνει τον Τομ για το μέλλον της.