Argestes
Η συμφωνία του Λόγκαν με την οικογένεια των Πιρς απειλείται. Οι Κένταλ, Σιβ και Ρόμαν διαφέρουν ως προς τις στρατηγικές ελέγχου ζημιών. Ο Τομ ανησυχεί για το νέο σλόγκαν της ATN.