Hunting
Ο Λόγκαν παίρνει μια αντιδημοφιλή απόφαση να αποκτήσει μια αντίπαλη εταιρεία ειδήσεων. Το βίντεο της προεδρικής ανακοίνωσης του Κόνορ εξοργίζει τους Ρόις.