If These Dolls Could Talk
Διερευνώντας νέα στοιχεία, οι Άρια, Έμιλι, Χάνα και Σπένσερ οδηγούνται σε ένα νοσοκομείο κουκλών στο οποίο θα συναντήσουν γνώριμες κούκλες.