Over My Dead Body
Οι Άρια, Έμιλι, Χάνα και Σπένσερ έκαναν ένα κρίσιμο λάθος: Είπαν σε κάποιον για τον "Α", οπότε τώρα πρέπει να υποστούν τις συνέπειες.