Never Letting Go
Οι Άρια, Έμιλι, Χάνα και Σπένσερ αιφνιδιάζονται, όταν η μητέρα της Άλισον επιστρέφει και τους ζητά να συμμετέχουν σε φιλανθρωπική επίδειξη μόδας.