A Hot Piece of A
Μετά το πρόσφατο συναπάντημά τους με τον "Α", οι Άρια, Έμιλι, Χάνα και Σπένσερ πιστεύουν ότι είναι πολύ κοντά στο να καταλάβουν ποιος ή ποια είναι.