Έρνστιν και Χέιζελς
Ο Τζακ και η Κατρίνα έρχονται αντιμέτωποι με σκοτεινές δυνάμεις σε ένα μπλουζ μπαρ με άσχημο παρελθόν, στο Μέμφις του Τενεσί.