Η Μαγεμένη Εκκλησία
Ο άνδρας που πρόσεχε τον Τζακ όταν ήταν μικρός τού ζητά να εξακριβώσει αν η παραψυχολογική δραστηριότητα σε μια εκκλησία είναι άγια ή δαιμονική.