Σωφρονιστήριο του Μιζούρι
Ο Τζακ και η Κατρίνα πάνε στο Μιζούρι για να ξεκλειδώσουν τα μυστήρια μιας θρυλικής φυλακής γνωστής ως "Τα πιο Αιματοβαμμένα 47 Εκτάρια στις ΗΠΑ".