Πάρκο Ιστορίας Πάμπλιν
Ενώ ο Τζακ και η Κατρίνα εξερευνούν ένα αιματοβαμμένο πεδίο μάχης στο Πίτερσμπεργκ της Βιρτζίνια, τους επισκέπτονται νοήμονα πνεύματα.