Έπαυλη Κράισερ
Η Κατρίνα φέρνει τον Τζακ στην Έπαυλη Κράισερ, στο Στάτεν Άιλαντ της Νέας Υόρκης, όπου μια παλιά παραψυχολογική εμπειρία τής είχε αφήσει ερωτηματικά.