The Paradise Lost
Με λιγότερες από 48 ώρες, ο Άλφρεντ, ο Τόμας και η Μάρθα επινοούν ένα σχέδιο για να διεισδύσουν στα κεντρικά γραφεία της Ρέιβεν μαζί με τον Ντέιβ Μπόι και τον Λούσιους.