The Rose and Thorn
Ενώ ο Άλφρεντ επιστρατεύεται για να βοηθήσει στην απομάκρυνση του Λούσιους Φοξ από τα κεντρικά γραφεία της Ρέιβεν, ο πρωθυπουργός Αζίζ έχει ένα σχέδιο.