The Hangman's Noose
Ο Σαλτ κάθεται με τη Λίγκα για να συζητήσει σχετικά με την ειρήνη, ενώ ο Άλφρεντ προσπαθεί να πείσει τον Γκάλι για να κάνει το ίδιο.