The Bloody Mary
Ενώ ο Άλφρεντ Πένιγουορθ ετοιμάζεται να φύγει από την Αγγλία, η Μπετ και η Πέγκυ Σάικς ξεκινούν να σώσουν τον παλιό τους φίλο.