The Belt and Welt
Ο Άλφρεντ, ο Μπάζα και ο Ντέιβ Μπόι ψάχνουν να ανακαλύψουν ποιος έκλεψε τα χρήματά τους κατά τη διάρκεια της απαγωγής της μητέρας του Άλφρεντ.