The Axeman's Letter
Ο Κλάους δέχεται απροσδόκητη επίσκεψη από κάποιον από το παρελθόν. Η Νταβίνα δυσκολεύεται με τον ρόλο της ως αντιβασιλέας, ζητά βοήθεια από τη Χέιλι.