Beautiful Mistake
Ο Κλάους προσπαθεί να βρει που είναι οι πιστοί της Αουρόρα. Μια επικίνδυνη διαφωνία οδηγεί τη Χέιλι και τον Μαρσέλ σε μια ανησυχητική ανακάλυψη.