A Walk on the Wild Side
Ο Ελάιτζα σκέφτεται να πάει σε γκαλά που κάνουν μυστηριώδη αρχαία βαμπίρ, γνωστά ως Στριξ. Η Χέιλι αυτοπροσκαλείται.