A Ghost Along the Mississippi
Ο Βίνσεντ ως Αντιβασιλέας αναγκάζεται να χρησιμοποιήσει μαγεία παρά τη θέλησή του. Οι Κλάους, Ελάιτζα και Φρέγια εκτελούν ριψοκίνδυνο σχέδιο.