Ashes to Ashes
Στο φινάλε της σεζόν ο χρόνος τελειώνει και το ριψοκίνδυνο σχέδιο εκτελείται. Τα αδέρφια Μίκελσον ετοιμάζονται για τον αγώνα τους κατά της Ντάλια.