Night Has A Thousand Eyes
Ο Κλάους, θέλοντας απελπισμένα να κατατροπώσει τη Ντάλια, βρίσκεται αντιμέτωπος με άλλη θανάσιμη απειλή, τον Μίκαελ. Η Χέιλι είναι διχασμένη.