Exquisite Corpse
Ο Κλάους πρέπει να βάλει στην άκρη τη δυσπιστία του για τη Φρέγια για να σώσει τη Ρεμπέκα. Η Τζόζεφιν κάνει μια αποκάλυψη για τη Χέιλι.