City Beneath the Sea
Έντονη αναμέτρηση μεταξύ των Ελάιτζα και Τζάκσον και η Χέιλι πρέπει να πάρει δύσκολη απόφαση. Η Νταβίνα δέχεται προσφορά από τον Βίσεντ.