Bloodletting
Κάποιος από το παρελθόν της Χέιλι κάνει σοκαριστική αποκάλυψη. Ο Κλάους και ο Ελάιτζα στρέφονται στη Σαμπίνε, ώστε να βρουν τη Χέιλι που χάθηκε.