Après Moi, le Déluge
Όταν η Νταβίνα αρρωσταίνει βίαια, επηρεάζει τη Γαλλική Συνοικία. Οι Μαρσέλ, Κλάους, Ελάιτζα και Ρεμπέκα προσπαθούν να βρουν τι συμβαίνει.