An Unblinking Death
Οι καλές προθέσεις της Κάμι οδηγούν τον Κιράν σε βίαιο επεισόδιο. Η Χέιλι μαθαίνει κάτι από την οικογενειακή ιστορία από τον Μαρσέλ.