Le Grand Guignol
Αναδρομή στο 1919, ο Κλάους αποκαλύπτει λεπτομέρειες για το μυστικό που η Ρεμπέκα και ο Μαρσέλ του κρύβουν. Ο Ελάιτζα δημιουργεί απίθανη συμμαχία.