Θαμμένος ζωντανός
Ο Ντον Γουάιλντμαν ερευνά τις τελευταίες ημέρες της αρχαίας πόλης της Πομπηίας και ξετυλίγει την αλήθεια πίσω από την εφεύρεση του τηλεφώνου.