Βιολί στον Τιτανικό και όχι μόνο
Ο Ντον Γουάιλντμαν ερευνά ένα εμβληματικό όργανο, ένα διαβόητο κυνήγι μαγισσών και ένα θρυλικό στοίχημα σε μπαρ.