Ο πραγματικός Μπάτμαν και όχι μόνο
Ο Ντον Γουάιλντμαν ερευνά μια σχεδόν κοσμική καταστροφή, τον πραγματικό Μπάτμαν και έναν τολμηρό γιατρό.