Ανιχνευτές κάτοχοι, και άλλες ιστορίες
Ο Ντον Γουάιλντμαν ερευνά μια πλαστογραφία τέχνης, έναν θαμμένο θησαυρό και μια έξυπνη τεχνική πωλήσεων.