Η ουτοπία του έρωτα, και άλλες ιστορίες
Ο Ντον Γουάιλντμαν ερευνά μια επικίνδυνη βόλτα με αυτοκίνητο, έναν μυστηριώδη τάφο και έναν ιερέα που αψήφησε τους Ναζί.