Το Ξυστό Βγήκε από τον Παράδεισο
Αφού κέρδισε 7 εκατομμύρια δολάρια σε ένα ξυστό, ένα ζευγάρι από την Ιντιάνα αναζητά το τέλειο οικογενειακό σπίτι στις Μεσοδυτικές Πολιτείες.