Γκέιλ και Τσετ: Παραδεισένιος Κήπος στη Βοστώνη
Η ζωή στα προάστια της Βοστώνης είναι πλέον κάτι εφικτό αφού μια γυναίκα κερδίζει ένα εκατομμύριο δολάρια στο ξυστό.