Θέα Ενός Εκατομμυρίου Δολαρίων
Γονείς με παιδιά που δεν ζουν στο σπίτι κερδίζουν στη λοταρία και ελπίζουν να βρουν την τέλεια θέα στον ωκεανό στην κομητεία Όραντζ στην Καλιφόρνια.