Παγιδευμένος στον ιστό
Ο Τσεπ πρέπει να μιλήσει στα Μανιταρόπουλα για τις αράχνες. Αλλά αγχώνεται όταν μιλάει μπροστά σε πολύ κόσμο κι έτσι προσφέρεται να μιλήσει ο Μας Μας. Όμως αυτός δεν ξέρει τίποτα για αράχνες και μία από αυτές καταφέρνει να τον παγιδεύσει!