Ο κύριος Φτιάξ’το
Ο Μπόλι χρειάζεται να κάνει ένα διάλειμμα και οι Μανιτάρηδες επιμένουν πως μπορούν να αναλάβουν οι ίδιοι τις επισκευές που χρειάζεται το Μάστον. Τώρα ο Μπόλι θα πρέπει να επισκευάσει όλες τις επισκευές!